Værdier

 

I Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen arbejder vi ud fra seks kerneværdier.

 

Kvalitet

  • Vi har en høj faglighed, som vi udvikler
  • Vi er saglige, reflekterede og leverer loyalt og til tiden
  • Vi er partipolitisk neutrale og sandfærdige
  • Vi lærer af vores fejl

Resultater

  • Vi gør en forskel for forbrugere og virksomheder
  • Vi skaber synlige resultater og sætter en klar dagsorden
  • Vi er effektive, handlekraftige og prioriterer ud fra mest mulig effekt

Arbejdsglæde

  • Vi anerkender hinandens indsats og udvikler os sammen
  • Vi har indflydelse på eget arbejde og har balance mellem arbejdsliv og privatliv
  • Vi er engagerede, har godt humør og god omgangstone

Hjælpsomhed

  • Vi har tillid til hinanden og respekterer forskelligheder
  • Vi giver konstruktiv feedback
  • Vi deler viden og bruger hinandens kompetencer konstruktivt

Udsyn

  • Vi opfanger signaler og får inspiration fra omverdenen
  • Vi har overblik og perspektiv i vores arbejde

Samspil

  • Vi opsøger og værdsætter andres input
  • Vi er professionelle, ordentlige og udviser integritet
  • Vi lytter og er konstruktive
Sidst opdateret:   30. august 2017