Gå til resume Gå til indhold
 

Strategi og værdier

Vores strategi skaber en klar ramme for vores arbejde. Strategien bliver omsat til konkrete årlige mål for både styrelsen og de enkelte centre.
konkurrence og forbrugerstyrelsen

Konkurrence – og Forbrugerstyrelsens arbejde tager afsæt i fire overordnede strategiske mål:

  • Tydelig effekt i markederne
  • Godt samspil med omverdenen
  • Arbejde smartere
  • Succesfulde medarbejdere i udvikling 

Mission: Vi arbejder for velfungerende markeder

På et velfungerende marked konkurrerer virksomheder. De effektiviserer produktionen, forbedrer kvaliteten og udvikler nye og bedre produkter og ydelser. På et velfungerende marked kan forbrugerne agere let og trygt og købe de varer eller tjenesteydelser, der bedste opfylder deres behov.

Vision: Vækst og høj forbrugervelfærd

Hvis forbrugervelfærden er høj, kan forbrugerne få varer og tjenesteydelser i den kvalitet, pris og mængde, der opfylder deres behov. Velfungerende markeder understøtter en høj forbrugervelfærd.

Læs vores strategi (PDF)

Læs vores profilbrochure (PDF)

 

Værdier

 


Sidst opdateret:   19. april 2017