Gå til resume Gå til indhold

Abonner på nyheder

Her kan du tilmelde og afmelde dig styrelsens forskellige nyheder. Du kan også tilmelde dig nyheder fra Forbrugerombudsmanden, Forbruger Europa og de forskellige råd og nævn, som vi betjener.

Nyheder fra Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen

Nyheder om Konkurrencerådets afgørelser, styrelsens afgørelser, styrelsens analyser mv.

Øvrige nyheder fra Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen

Nyheder om fusionsanmeldelser, vejledninger mv. til dig, der arbejder professionelt inden for området.

Nyt om udbud

Nyhedsbrev om vejledninger fra Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen, nye regler på området samt nyheder om udbud og indkøb. Nyhedsbrevet er rettet mod indkøbere og andre udbudspraktikere.

Vandnyt

Nyhedsbrevet Vandnyt er information fra Forsyningssekretariatet til vandselskaber og andre interesserede om prisreguleringen af vandsektoren.

Din E-mail:

Nyt fra den offentlige forbrugerportal, Forbrug.dk

Forbrug.dk sender løbende pressemeddelelser og nyhedsbreve ud om afgørelser fra Forbrugerklagenævnet, aktuelle emner i medierne, gode råd til forbrugerne mv.

Forbruger Europa

Forbruger Europa er det danske center i et europæisk netværk af forbrugercentre, der hjælper forbrugere ved køb over grænserne i EU. Forbruger Europa sender nyhedsbreve og pressemeddelelser ud om aktuelle emner. Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen er sekretariat for Forbruger Europa.

Forbrugerombudsmanden

Forbrugerombudsmanden fører blandt andet tilsyn med, at erhvervsdrivende overholder reglerne for markedsføring og udsender i den forbindelse løbende pressemeddelelser. Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen er sekretariat for Forbrugerombudsmanden.

Rådet for Offentlig-Privat Samarbejde

Rådet for Offentlig-Privat Samarbejde er nedsat af regeringen for at understøtte konkurrencen om de offentlige opgaver og fremme samarbejdet mellem offentlige myndigheder og private virksomheder. Rådet skal bidrage til, at mulighederne for at skabe konkurrence og samarbejde om de offentlige opgaver styrkes og sker på et solidt videns- og erfaringsgrundlag. Rådet udsender pressemeddelelser. Rådet er uafhængigt og sekretariatet betjenes af Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen.

Sidst opdateret:   1. februar 2016